Liigu sisu juurde

Veebipoe müügitingimused

Veebipoe Solarmen.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Solarmen OÜ (registrikood 14033724), asukohaga Rapla maakond, Kohila vald, Vilivere küla, Linnupesa, 79744.

Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

Kaupa müüakse vaid Euroopa Liidu elanikele ja Euroopa Liidus registreeritud juriidilistele isikutele.

Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Veebipoes vahetult kauba juures.

Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt läbi järgnevate makseviiside:

  • Eesti pangamaksed: LHV, Swedbank, SEB, Luminor, Revolut, N26, Coop Pank, Citadele
  • Eesti „maksa hiljem“ lahendused: Inbank „maksa hiljem“ ja Inbank järelmaks
  • Kaardimaksed: Visa, Mastercard, American Express, Discover, Diners Club, UnionPay
  • Mobiilimaksed: Apple Pay, Google Pay
  • Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Revolut ja Luminor
  • Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Revolut ja Luminor
  • Soome, Poola ja Saksamaa pangamaksed: N26
  • Ülejäänud riikide pangamaksed: Revolut

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti peale makse lõpetamist avanenud lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

Makseid vahendab Montonio Finance UAB (https://montonio.com/). Tasumine toimub väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas, Inbank teenuseid kasutades Inbanki turvalises keskkonnas ja teiste maksemeetoditega tasumisel Montonio Finance UAB turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja maksekaardi andmetele. Ostuleping tarbija ning Veebipoe vahel jõustub alates tasumisele kuuluva summa edukast maksmisest, makse olekut kontrollitakse Montonio Finance UAB kaudu.

Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Montonio Finance UAB.

Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses otsa saamisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

Kohaletoimetamine

Üldjuhul saadetakse kaupu järgmistesse riikidesse: Eesti, Leedu ja Läti. Teistesse riikidesse võivad saatmisvõimalused olla piiratud või puududa täielikult.

Sõltuvalt toote mõõtudest, kaalust ja muudest asjaoludest, on ostjal toote saatmiseks üks või mitu järgnevatest teenuseosutaja valikutest: DPD, Omniva, Smartpost ja Venipak. Saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Kaubale on võimalik ka tasuta ise järele tulla, sel juhul tuleb ostu sooritades teha vastav valik. Sõltuvalt kellaajast ja kuupäevast ei pruugi järele tulemine olla võimalik, seetõttu on vajalik eelnevalt sobiva aja välja selgitamiseks võtta ühendust e-postiga aadressil info@solarmen.ee või helistada numbrile +372 56876171.

Laos olevate kaupade puhul jõuavad saadetised ostja määratud sihtpunkti üldjuhul ostukorvis vastava tarnemeetodi juures välja toodud eeldatava aja jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus laos olev kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul.

Kui kaup pole Veebipoe laos olemas (Veebipoes märgitud toote juures kui „Saadaval järeltellimisel“), kehtivad kohaletoimetamise osas käesoleva dokumendi sektsioonis „Järeltellimine“ välja toodud erisused.

Järeltellimine

Veebipoes on teatud tooted märgistatud kui „Saadaval järeltellimisel“, tähendades, et neid ei ole hetkel Veebipoe laos. Selles jaotises on kirjeldatud järeltellimisele kehtivaid erandeid. Kui toote juurde on lisatud näiteks märge „1 laos (saab järeltellida)“, siis on laos saadaval üks eksemplar, kuid sellest suuremate tellimuste korral rakenduvad siiski järeltellimise tingimused.

Järeltellimisel saab klient tellida tooteid, mis pole praegu laos. Nende toodete tarneaeg võib olla pikem, olenevalt saadavusest tootja või hulgimüüja juures. Ostja saab täpse eeldatava tarneaja teada kas ostu sooritamisel või esimesel võimalusel pärast seda. Ostja peab arvestama, et järeltellimisel olevate toodete puhul võib esineda tarneaja muudatusi, mis on väljaspool Veebipoe kontrolli. Sellistes olukordades informeeritakse ostjat esimesel võimalusel ja pakutakse võimalikke lahendusi, näiteks tellimuse tühistamine või asendustoote valimine.

Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit: https://solarmen.ee/lepingust-taganemise-tuupvorm/ ning saata see e-posti aadressile info@solarmen.ee või postiga Solarmen OÜ juriidilisele aadressile hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.

Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Veebipoel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

Pretensiooni esitamise õigus

Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest ostjale. Sellest 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@solarmen.ee või helistada telefonil: +372 56876171

Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.

Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab, parandab või asendab Veebipood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

Otseturundus ja isikuandmete töötlemine

Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks. Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.

Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

Vaidluste lahendamine

Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@solarmen.ee või helistada telefonil: +372 56876171

Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole. Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda ka Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.